تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روزارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان، اقتدار دفاعی و آمادگی همه جانبه  نظام و ملت ایران برای پاسخ قاطع و تعبیین کننده به جبهه دشمن را مرهون هوشمندی و تلاش متعهدانه و مجاهدانه ارتشیان غیور و سایر نیروهای مسلح کشور دانست. 
به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا ستاد کل نیروهای مسلح، در بخشی از این بیانیه آمده است: ۲۹ فروردین ماه در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران و نیروهای مسلح یادآور یکی از تصمیم های راهبردی و سرنوشت ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است که در شرایطی بسیار خطیر و هنگامه ای که آمریکا و حامیان رژیم پلید و وابسته پهلوی با توهم بازگشت به ایران؛ ضد انقلاب و عوامل مزدور داخلی را همزمان با فتنه آفرینی در بخش هایی از استان های مرزی کشور به سر دادن آوای شوم انحلال ارتش واداشته بود، رقم خورد. 
این بیانیه افزوده است: اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی و الهام بخش حضرت امام(ره) در حمایت از ارتش در فروردین ۱۳۵۸ روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان - که در خط انقلاب و ملت قرار گرفته بودند - دمید و ظهور ارتشی مکتبی و انقلابی برای صیانت از استقلال تمامیت ارضی و استحکام سپر دفاعی کشور برابر جبهه پلید دشمنان را سبب شد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تازه های خبر
[ دو شنبه 28 فروردين 1396 ] [ 22:30 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 2641
بازدید کل : 84208
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->